Sales and Business Models in the Logistics Industry
Ensuring Growth with Innovative Strategies
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2025. október 22.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658484064
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem215 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIV, 215 p. 44 illus., 42 illus. in color. Illustrations, black & white 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book explains how logistics companies can develop sustainable growth strategies and future-proof their businesses. Never before have so many companies in this highly competitive industry faced such serious threats to their existence - due to poorly implemented strategies, a lack of innovation and outdated sales structures. Many logistics companies are failing to realise their full potential, growing too slowly and putting their future at risk.
Alexander Nowroth uses real-life examples to illustrate the new success factors in the logistics industry. He explains how companies can build sustainable business models and establish a consistently high-performing sales culture.
The second edition has been updated and significantly expanded, with new chapters on strategy execution and sustainable performance culture - topics where many companies still struggle. The content is applicable across all industries.
""The book raises many relevant questions about the logistics sector and its structures, as well as about business and strategic thinking—an excellent read."" Rene Falch Olesen, former Group Chief Commercial Officer, DSV A/S
""Alexander Nowroth offers an excellent guide and strategic recipes to advance your business!"" Frank Albers, Managing Director Sales & Marketing, Fahrzeugwerk Bernard Krone GmbH & Co. KG
" TöbbTartalomjegyzék:
Upheaval in the logistics and sales world – trends, key players, and business models.- Sales leadership and performance culture.- Attracting and retaining talent.- Cross-selling and uncovering hidden customer needs.- High-performance culture – how to build it sustainably.- Strategy execution – achieving what many fail to achieve.
Több