 
      Revelationist Aesthetics in Contemporary Cinema
An Intellectual History (1950s–2000s)
Sorozatcím: Film Theory in Media History;
- 
          
          10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 122.00
- 
          
            58 285 Ft (55 510 Ft + 5% áfa)Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie. 
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 829 Ft off)
- Kedvezményes ár 52 457 Ft (49 959 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
58 285 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét.. 
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. augusztus 12.
- ISBN 9789048563401
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem278 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 670 g
- Nyelv angol 686
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores the revelationist tradition from the 1950s to the early 2000s, revisiting a formative period in film history – from Italian Neorealism and the Nouvelle Vague to political modernism.
TöbbHosszú leírás:
On the cusp of the twenty-first century, the notion of art as revelation of reality held sway in film aesthetics and criticism. Where did this seemingly naive belief in the vocation of art originate, what sustained it, and how did it shape the work of filmmakers, as diverse as Jean-Luc Godard, Jean-Marie Straub and Danièle Huillet, and Abbas Kiarostami? These questions launch this book’s exploration of the revelationist tradition from the 1950s to the early 2000s, revisiting a formative period in film history – from Italian Neorealism and the Nouvelle Vague to political modernism – and assessing its lasting impact on contemporary cinema. With the passing of its last major figures, Godard and Straub, in 2022, a critical reassessment of this tradition is timely.
TöbbTartalomjegyzék:
Acknowledgements, Abbreviations, Note on translations and referencing, Introduction, Part I. Romantic Legacies in French Revelationist Film Criticism (1940s-1950s), Chapter 1. The myth of revelationist poetry, Chapter 2. Towards an incarnationalist realism, Chapter 3. The Romantic paradox in modern cinema, Part II. Revelationist Aesthetics in Modern and Contemporary Cinema (1960s-2000s), Chapter 4. Lyricism at the heart of political modernism, 1967-89, Chapter 5. Between cinema's childhood and demise, 1986-99, Chapter 6. Revelationist poetry in times of need, 1989-2005, Conclusion, Bibliography, Index.
Több