• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Rethinking Disability:  A Disability Studies Approach to Inclusive Practices

    Rethinking Disability: A Disability Studies Approach to Inclusive Practices by Valle, Jan; Connor, David;

    Sorozatcím: B&B EDUCATION;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 33.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 238 Ft (15 465 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 624 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 614 Ft (13 919 Ft + 5% áfa)

    16 238 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó McGraw-Hill Education
    • Megjelenés dátuma 2010. március 16.

    • ISBN 9780073526041
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 231x162x10 mm
    • Súly 331 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    In response to concerns about teacher retention, especially among teachers in their first to fourth year in the classroom, we offer future teachers a series of brief guides full of practical advice that they can refer to in both their student teaching and in their first years on the job.

    In response to concerns about teacher retention, especially among teachers in their first to fourth year in the classroom, we offer future teachers a series of brief guides full of practical advice that they can refer to in both their student teaching and in their first years on the job.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface

    PART IHOW KNOWLEDGE GUIDES PRACTICE

    Chapter 1Making Sense of Public School Culture and Context

    “Why didn’t somebody tell me that teaching is so complicated?”

    Chapter 2Contemplating the (In)visibility of Disability

    “Why can’t I remember going to school with kids with disabilities or having a teacher with a disability?”

    Chapter 3Examining Beliefs and Expanding Notions of Normalcy

    “What if I don’t feel ready to teach those kids?”

    Chapter 4Practicing Educational Equity in a Democracy

    “What if I’m still not sure about inclusion?”

    PART IIHOW PRACTICE DEEPENS KNOWLEDGE

    Chapter 5Selecting Approaches and Tools of Teaching

    “How do I figure out what to teach in an inclusive classroom?”

    Chapter 6Creating a Dynamic Classroom Culture

    “How can I be sure that I reach everybody?”

    Chapter 7Assessing Student Knowledge and Skills

    “How do I know if they all got it?”

    Chapter 8Drawing Upon the Power of Two

    “What will happen if I am asked to be a co-teacher?”

    PART IIIHOW TALK CHANGES KNOWLEDGE AND PRACTICE

    Chapter 9Actively Challenging Normalcy

    “How can I talk about disability in my classroom?”

    Chapter 10Promoting Inclusive Beliefs and Practices

    “What if my school is ‘not there yet’ in regard to inclusion?”

    Postscript
    Appendix

    Több
    0