
Religious Talk Online
The Evangelical Discourse of Muslims, Christians, and Atheists
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 32.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 579 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 213 Ft (13 536 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
15 792 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2020. szeptember 17.
- ISBN 9781316610183
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem198 oldal
- Méret 230x153x10 mm
- Súly 300 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3 b/w illus. 6 tables 104
Kategóriák
Rövid leírás:
Original research that explains how religious conflict is played out on social media.
TöbbHosszú leírás:
In the online world, people argue about anything and everything - religion is no exception. Stephen Pihlaja investigates how several prominent social media figures present views about religion in an environment where their positions are challenged. The analysis shows how conflict creates a space for users to share, explain, and develop their opinions and beliefs, by making appeals to both a core audience of like-minded viewers and a broader audience of viewers who are potentially interested in the claims, ambivalent, or openly hostile. The book argues that in the back-and-forth of these arguments, the positions that users take in response to the arguments of others have consequences for how religious talk develops, and potentially for how people understand and practice their beliefs in the twenty-first century. Based on original empirical research, it addresses long-debated questions in sociolinguistics and discourse analysis regarding the role of language in building solidarity, defining identity and establishing genres and registers of interaction.
'Pihlaja's study is valuable to sociologists of religion for his insights into atheism and modes of proselytism, and his in-depth qualitative study of discourse dynamics makes a compelling argument to sociolinguists that 'social media offers a uniquely transparent, public, and immediate view of how people talk about religion'.' Michael Munnik, Discourse & Communication
Tartalomjegyzék:
1. Introduction: religious interaction online; 2. Finding and analysing religious interaction; 3. Conflicts; 4. Stories and storylines; 5. Themes; 6. Conclusion: Evangelical outreach - arguing, appealing, and consoling.
Több