
Realistic Image Synthesis Using Photon Mapping
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 61.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 275 Ft off)
- Kedvezményes ár 25 098 Ft (23 903 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
31 373 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó A K Peters
- Megjelenés dátuma 2001. július 18.
- ISBN 9781568811475
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 430 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Photon mapping, an extension of ray tracing, makes it possible to efficiently simulate global illumination in complex scenes. Photon mapping can simulate caustics (focused light, like shimmering waves at the bottom of a swimming pool), diffuse inter-reflections (e.g., the "bleeding" of colored light from a red wall onto a white floor, giving the floor a reddish tint), and participating media (such as clouds or smoke). This book is a practical guide to photon mapping; it provides the theory and the practical insight necessary to implement photon mapping and simulate all types of direct and indirect illumination efficiently.
TöbbHosszú leírás:
Photon mapping, an extension of ray tracing, makes it possible to efficiently simulate global illumination in complex scenes. Photon mapping can simulate caustics (focused light, like shimmering waves at the bottom of a swimming pool), diffuse inter-reflections (e.g., the "bleeding" of colored light from a red wall onto a white floor, giving the floor a reddish tint), and participating media (such as clouds or smoke). This book is a practical guide to photon mapping; it provides the theory and practical insight necessary to implement photon mapping and simulate all types of direct and indirect illumination efficiently.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction. Fundamentals of Global Illumination. Monte Carlo Ray Tracing. The Photon-Mapping Concept. Photon Tracing. The Photon Map Data Structure. The Radiance Estimate. Visualizing the Photon Map. A Practical Two-Pass Algorithm. Participating Media. Optimization Strategies. Basic Monte Carlo Integration.
Több