Practical Steps Toward Culturally Responsive K-12 Literacy Instruction
Resisting Barriers, Using Texts, and Making Space
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 25.00
-
11 943 Ft (11 375 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 389 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 555 Ft (9 100 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 943 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2024. szeptember 16.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781475864595
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem102 oldal
- Méret 228.6x150.37x6.096 mm
- Súly 150 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3 BW Illustrations, 4 Tables 587
Kategóriák
Rövid leírás:
By situating this work in research and classroom-based experiences Practical Steps Toward Culturally Responsive K-12 Literacy Instruction: Resisting Barriers, Using Texts, and Making Space provides examples of each chapter topic and opportunities for reader reflections to consider their role as more culturally responsive educators.
TöbbHosszú leírás:
"Howard, Overstreet, and Ticknor build on the framework they established in their first book It's Not ""One More Thing"". They extend their practical how-to strategies for enacting culturally responsive and affirming literacy instruction in K-12 classrooms specific to literacy assessment, engaging texts used for literacy instruction, and navigating and resisting barriers. They build on their experiences and research of CRP to offer vignettes of literacy instruction that may be common in K-12 classrooms. These examples are offered to situate how teachers may use research based and effective literacy practices while ignoring the identities and experiences of their students. They then disrupt the vignettes using theories and concepts presented in the chapter to make visible how each practice could be reimagined to integrate more culturally responsive strategies. Example lessons and activities are provided in each chapter that offer readers glimpses into CRP thinking and decision making. Guiding prompts are also included for readers to use the chapter topic and example lessons to consider ways to be more culturally responsive teachers for their students and in their local communities."
TöbbTartalomjegyzék:
"
Foreword
Acknowledgments
Introduction
1 Persevering Through Challenges to Culturally Affirming Instruction
2 Using Texts to Explore Identity, Community, Storytelling and Standards
3 Making Space for Culturally Affirming and Responsive Literacy Assessment
4 It's Not ""One More Thing"": It's the Only Thing
Bibliography
Index
About the Authors
A Student's Guide to Developmental Psychology
64 496 Ft
51 597 Ft