• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Persuasion in The Media Age with PowerWeb

    Persuasion in The Media Age with PowerWeb by Borchers, Timothy;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 53.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 793 Ft (24 565 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 579 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 214 Ft (22 109 Ft + 5% áfa)

    25 793 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó McGraw-Hill Higher Education
    • Megjelenés dátuma 2004. április 1.

    • ISBN 9780072993370
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 218x210x22 mm
    • Súly 726 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    By providing an accessible account of theoretical information, this text enables students to explore and understand the role of persuasion in the world today. Although the text is grounded in rhetorical theory, social science research is interwoven throughout to provide a comprehensive account of persuasion. The new edition features enhanced Web pedagogy with Internet-based activities for each chapter, updated examples, and updated discussion of theory, including new theories such as Problematic Integration Theory.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I: Concepts of Persuasion

    Chapter 1: Persuasion in Contemporary Society

    Chapter 2: Theories of Persuasion

    Chapter 3: Persuasion and Ethics in the Media Age



    Part II: Variables of Persuasion

    Chapter 4: Media Influences on Persuasion

    Chapter 5: Audiences and Attitudes

    Chapter 6: Persuasion and Visual Images

    Chapter 7: Persuasion and Language

    Chapter 8: Persuasion and Culture

    Chapter 9: The Persuasiveness of the Source

    Chapter 10: The Reasoning Process

    Chapter 11: Motivational Appeals



    Part III: Contexts and Applications of Persuasion

    Chapter 12: Persuasive Campaigns and Movements

    Chapter 13: Advertising

    Chapter 14: Interpersonal Persuasion

    Chapter 15: Creating Persuasive Presentations



    References

    Credits

    Index

    Több