Organizational Change: Themes and Issues
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 53.99
-
25 793 Ft (24 565 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 579 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 214 Ft (22 109 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 793 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó OUP Oxford
- Megjelenés dátuma 2010. február 11.
- ISBN 9780199214884
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem448 oldal
- Méret 245x189x23 mm
- Súly 783 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 40 illustrations 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Organizational Change: Themes and Issues presents a critical approach to organizational change, viewing change as a series of critical reflections rather than a series of recipes or models.
TöbbHosszú leírás:
Organizational Change is the first organizational change text written specifically with post-experience students in mind. It provides the level of theory and critique required at this level, while encouraging readers to reflect and draw upon their own experience of the working world in the 'stop and think' features throughout each chapter. Jim Grieves employs a 'four perspectives' approach to change which runs throughout the book to provide a clear pathway
and overall argument for student learning.
Offering a refreshing thematic approach, the book focusses on key issues such as the ethics of change. The two-part structure (Part 1: Understanding Change and Part 2: Implementing Change) places organizational change in context before guiding students through the key issues to consider in practice.
A full complement of pedagogical features are consistently applied throughout to support students and to ensure they benefit fully from the wide-ranging content. Chapter summaries ensure students have a clear understanding of key points; study questions allow the reader to check their understanding and think around the subject. Exercises encourage students to apply their knowledge to companies with which they are familiar, and longer end-of-chapter cases draw on topical examples featuring
companies such as Northern Rock and Siemens.
Online Resource Centre
For Lecturers:
Diagrams, tables and figures from the text
Guidance notes for the case studies
Teaching and discussion points
For Students:
Web links
Updates to cases
Answers to end of chapter case study questions
References to seminal papers
Links to articles
Very interesting and clearly written; this book explains the key points without overwhelming the student with unnecessary detailed discussion of the schools of thought.
Tartalomjegyzék:
Part One: Understanding Change
Perspectives on Change
The Ethics of Organizational Change
Planned Change and its Critics
Strategic Change
Building and Developing Competitive Advantage
Part Two: Implementing Change
Culture and Change
Power, Control and Organizational Change
Leading Change
Diagnosing Organizations
Change Models
Resistance to Change
The Themes and Issues of Future Organizational Change