
Observing the User Experience
A Practitioner's Guide to User Research
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 55.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 321 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 885 Ft (19 890 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 205 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 3
- Kiadó Elsevier Science
- Megjelenés dátuma 2026. január 1.
- ISBN 9780128155691
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem640 oldal
- Méret 234x190 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Observing the User Experience: A Practitioner's Guide to User Research, Third Edition helps readers bridge the gap to understand what users want and need from their product. Filled with real-world experience and a wealth of practical information, the book presents a complete toolbox of techniques to help designers, developers, and other stakeholders see through the eyes of their users. Sections discuss the benefits of end-user research and the ways it fits into the development of useful, desirable, and successful products and present techniques for understanding people’s needs, desires, and abilities, providing a basis for developing better products, whether Web, software, or mobile-based.
Final chapters explain the communication and application of research results.
Tartalomjegyzék:
PART I: Why Research Is Good and How It Fits into Product Development
1. Introduction
2. Do a Usability Test Now!
3. Balancing Needs through Iterative Development
PART II: User Experience Research Techniques
4. Research Planning
5. Competitive Research
6. Universal Tools: Recruiting and Interviewing
7. Focus Groups
8. More Than Words: Object-Based Techniques
9. Field Visits: Learning from Observation
10. Diary Studies
11. Usability Tests
12. Surveys
13. Global and Cross-Cultural Research
14. Others' Hard Work: Published Information and Consultants
15. Analyzing Qualitative Data
16. Automatically Gathered Information: Usage Data and Customer Feedback
PART III: Communicating Results
17. Research into Action: Representing Insights as Deliverables
18. Reports, Presentations, and Workshops
19. Creating a User-Centered Corporate Culture