• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Observing the User Experience: A Practitioner's Guide to User Research

    Observing the User Experience by Goodman, Elizabeth; Kuniavsky, Mike;

    A Practitioner's Guide to User Research

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 55.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 205 Ft (22 100 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 321 Ft off)
      • Kedvezményes ár 20 885 Ft (19 890 Ft + 5% áfa)

    23 205 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3
    • Kiadó Elsevier Science
    • Megjelenés dátuma 2026. január 1.

    • ISBN 9780128155691
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem640 oldal
    • Méret 234x190 mm
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Observing the User Experience: A Practitioner's Guide to User Research, Third Edition helps readers bridge the gap to understand what users want and need from their product. Filled with real-world experience and a wealth of practical information, the book presents a complete toolbox of techniques to help designers, developers, and other stakeholders see through the eyes of their users. Sections discuss the benefits of end-user research and the ways it fits into the development of useful, desirable, and successful products and present techniques for understanding people’s needs, desires, and abilities, providing a basis for developing better products, whether Web, software, or mobile-based.

    Final chapters explain the communication and application of research results.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART I: Why Research Is Good and How It Fits into Product Development
    1. Introduction
    2. Do a Usability Test Now!
    3. Balancing Needs through Iterative Development

    PART II: User Experience Research Techniques
    4. Research Planning
    5. Competitive Research
    6. Universal Tools: Recruiting and Interviewing
    7. Focus Groups
    8. More Than Words: Object-Based Techniques
    9. Field Visits: Learning from Observation
    10. Diary Studies
    11. Usability Tests
    12. Surveys
    13. Global and Cross-Cultural Research
    14. Others' Hard Work: Published Information and Consultants
    15. Analyzing Qualitative Data
    16. Automatically Gathered Information: Usage Data and Customer Feedback

    PART III: Communicating Results
    17. Research into Action: Representing Insights as Deliverables
    18. Reports, Presentations, and Workshops
    19. Creating a User-Centered Corporate Culture

    Több