Nuthall's Hidden Lives of Learners in Action
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 12.00
-
5 733 Ft (5 460 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 860 Ft off)
- Kedvezményes ár 4 873 Ft (4 641 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
5 733 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Hachette Learning
- Megjelenés dátuma 2025. december 12.
- ISBN 9781036003586
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem120 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
For over 40 years in New Zealand, prominent educational researcher Professor Emeritus Graham Nuthall studied the dynamics of learning in the classroom. His work culminated in the highly influential book, The Hidden Lives of Learners, which has guided teachers over the decades through the learning process for young people. Through his meticulous research, we are made aware of the 'worlds' of our students, their contexts and their social interactions, and we are able to determine how these impact on long-term learning.
In this book, Bennie Kara explores the theoretical and practical elements of Nuthall's extensive research, including the importance of feedback, how to focus effectively on individual student needs, how to maximise learning activities and how to create a classroom culture of enquiry. Drawing on Nuthall's findings, she also delves into the complexities of direct instruction and misconceptions about individualised instruction practices.
Poetry Notebook – Reflections on the Intensity of Language: Reflections on the Intensity of Language