A termék adatai:
ISBN13: | 9781476672182 |
ISBN10: | 14766721811 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 214 oldal |
Méret: | 229x152x10 mm |
Súly: | 298 g |
Nyelv: | angol |
0 |
Témakör:
Narrative Design and Authorship in Bloodborne
An Analysis of the Horror Videogame
Sorozatcím:
Studies in Gaming;
Kiadó: McFarland
Megjelenés dátuma: 2020. március 30.
Kötetek száma: Paperback
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 44.00
EUR 44.00
Az Ön ára:
16 704 (15 909 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 1 452 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
Rövid leírás:
This first full-length study examines Bloodborne&&&39;s themes of dangerous knowledge and fatal pride and its aesthetics in the context other works on game studies, horror and the Gothic. The book&&&39;s three parts focus on lore and narrative, the game&&&39;s nightmarish world, and its mechanics.
Hosszú leírás:
In the vein of their cult-classic dark fantasy titles Demon&&&39;s Souls (2009) and the Dark Souls franchise (2011, 2014, 2016), game developers FromSoftware released the bleak Gothic horror Bloodborne in 2015. Players are cast in the role of hunters in a hostile land, probing the shadowy city of Yharnam in search of "paleblood." The game achieved iconic status as both a horror and an action title for its rich lore and for the continuity of story elements through all aspects of game design.
This first full-length study examines Bloodborne&&&39;s themes of dangerous knowledge and fatal pride and its aesthetics in the context other works on game studies, horror and the Gothic. The book&&&39;s three parts focus on lore and narrative, the game&&&39;s nightmarish world, and its mechanics.
This first full-length study examines Bloodborne&&&39;s themes of dangerous knowledge and fatal pride and its aesthetics in the context other works on game studies, horror and the Gothic. The book&&&39;s three parts focus on lore and narrative, the game&&&39;s nightmarish world, and its mechanics.