• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Mobile Marketing neu gedacht: Chancen für eine längst überfällige Reform von Marketingpraktiken

    Mobile Marketing neu gedacht by Huber, Nils-C.;

    Chancen für eine längst überfällige Reform von Marketingpraktiken

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 79.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        33 175 Ft (31 596 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 635 Ft off)
      • Kedvezményes ár 26 541 Ft (25 277 Ft + 5% áfa)

    33 175 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2025. november 28.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658483470
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem675 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk XIX, 675 S. 93 Abb. Mit Online-Extras.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Modernes Marketing ist längst nicht mehr ausschließlich online oder offline, und Mobile Marketing kann nicht als bloßes Unterthema des Online-Marketings betrachtet werden. Heute kann man mit Fug und Recht behaupten, dass man – um modernes Marketing zu verstehen – Mobile Marketing verstehen muss. Dabei geht vor allem um eine radikal veränderte Wirklichkeit, um die Gewohnheiten der Konsumentinnen und Konsumenten und um zukünftige Herausforderungen. Dieses Buch beleuchtet, wie Marketers ihre Verantwortung neu definieren und Beziehungen zu Kundinnen und Kunden nachhaltig und ethisch gestalten können. Der Schlüssel zum künftigen Erfolg liegt in der Fähigkeit, stabile und transparente Beziehungen aufzubauen und zu erhalten, die auf Gegenseitigkeit und Vertrauen basieren.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Mobile Marketing.- Mobile Experience.- Mobile First.- Mobile Advertising.- Immersion und Marketing.

    Több