• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Media and Society

    Media and Society by O'Shaughnessy, Michael; Stadler, Jane;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 62.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 093 Ft (28 660 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 009 Ft off)
      • Kedvezményes ár 27 084 Ft (25 794 Ft + 5% áfa)

    30 093 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 5
    • Kiadó OUP Australia & New Zealand
    • Megjelenés dátuma 2012. február 9.

    • ISBN 9780195574340
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem528 oldal
    • Méret 256x190x29 mm
    • Súly 1078 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 102 illustrations
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Media and Society 5e explores the media's influence in our world, providing a comprehensive introduction to the main concepts and theories used in media studies.

    Több

    Hosszú leírás:

    Media and Society examines the role of the media in contemporary society and analyses representations of the world found in advertisements, film, television, photographs and language. It clearly presents theoretical approaches and includes many examples, definitions, issues questions and explanations to aid students' understanding.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1 Getting Ready: The Media and Media Studies
    Defining the Media
    Media Studies
    What Do the Media Do to Us? Media and Society
    What's in a Name? Language and the Social Construction of Reality
    Mediation and Representation
    New Media and Technological Development
    Part 2 Pictures: Semiotic Analysis
    Semiology
    Reading Images and Advertisements
    Model Essay: Semiotic Analysis of an Advertisement
    Part 3 Making Sense: Discourse, Ideology, and Hegemony
    Defining Discourse and Ideology
    Where Are Discourses and Ideologies Found?
    Dominant Ideology and Hegemony
    Culture Jamming and Counter-hegemony
    Part 4 Stories: Approaches for Narrative Analysis
    Genres, Codes, and Conventions
    The Language of Film: American Beauty
    Narrative Structure and Binary Oppositions
    Documentary and Reality TV
    Why Stories?
    Part 5 Media and Identity: Representation, Impact, and Influence
    Feminism, Postfeminism, and Ideologies of Femininity
    Ideologies and Discourses of Masculinity
    Ethnicity, Ideology, and the Media
    Part 6 But they Keep Moving the Posts: Postmodern and Global Perspectives
    Stars and Celebrities
    Postmodernism
    Globalisation

    Több