• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing Of Information Technology

    Marketing Of Information Technology by Venkatesh, K;

    Sorozatcím: INDIA PROFESSIONAL BUSINESS MARKETING;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 25.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 416 Ft (11 825 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 242 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 175 Ft (10 643 Ft + 5% áfa)

    12 416 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó McGraw-Hill Education
    • Megjelenés dátuma 2009. január 16.

    • ISBN 9780070248724
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem0 oldal
    • Méret 230x150x14 mm
    • Súly 255 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Tartalomjegyzék:

    Part I: Marketing of Information Technology

    Chapter 1. Introduction to Marketing of Information Technology

    Chapter 2. Classification of Information Technology Products Market

    Chapter 3. Classification of Information Technology Services Market

    Chapter 4. Information Technology Intellectual Property Market

    Part II: Financial Aspects of Information Technology Marketing

    Chapter 5. Total Cost of Information Technology Ownership

    Chapter 6. Pricing of Information Technology Products and Services

    Chapter 7. Free Software - What is this Freedom?

    Part III: Requirements for Marketing of Information Technology

    Chapter 8. Globalization of Information Technology

    Chapter 9. Branding of Information Technology Products and Services

    Chapter 10. Roles of Technical Marketing in Information Technology

    Chapter 11. Launching of Information Technology Products and Services

    Chapter 12. Role of Technical Support in Marketing in Information Technology

    Part IV: Geographical Aspects of Marketing of Information Technology

    Chapter 13. Information Technology in India - Market Scenario and Marketing

    Több
    0