Marketing Of Information Technology
Sorozatcím: INDIA PROFESSIONAL BUSINESS MARKETING;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 25.99
-
12 416 Ft (11 825 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 242 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 175 Ft (10 643 Ft + 5% áfa)
Kedvezményes ár heti hírlevelünkre feliratkozott ügyfeleinknek.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
12 416 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó McGraw-Hill Education
- Megjelenés dátuma 2009. január 16.
- ISBN 9780070248724
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem0 oldal
- Méret 230x150x14 mm
- Súly 255 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Tartalomjegyzék:
Part I: Marketing of Information Technology
Chapter 1. Introduction to Marketing of Information TechnologyChapter 2. Classification of Information Technology Products Market
Chapter 3. Classification of Information Technology Services Market
Chapter 4. Information Technology Intellectual Property Market
Part II: Financial Aspects of Information Technology Marketing
Chapter 5. Total Cost of Information Technology OwnershipChapter 6. Pricing of Information Technology Products and Services
Chapter 7. Free Software - What is this Freedom?
Part III: Requirements for Marketing of Information Technology
Chapter 8. Globalization of Information TechnologyChapter 9. Branding of Information Technology Products and Services
Chapter 10. Roles of Technical Marketing in Information Technology
Chapter 11. Launching of Information Technology Products and Services
Chapter 12. Role of Technical Support in Marketing in Information Technology