
Marketing Communications in Tourism and Hospitality
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 024 Ft off)
- Discounted price 18 215 Ft (17 348 Ft + 5% áfa)
20 238 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2, New edition
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. május 31.
- ISBN 9781138679276
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem352 oldal
- Méret 246x189 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 60 Illustrations, black & white; 40 Halftones, black & white; 40 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Marketing Communications in Tourism and Hospitality: Concepts, Strategies and Cases discusses this vital discipline specifically for the tourism and hospitality industry. Combining a critical theoretical overview with a practical guide to techniques and skills, it illustrates the role that communications play in the delivery and representation of hospitality and tourism services, whilst developing practical skills needed to understand, interpret and implement communications strategies within a management context. This systematic and cohesive text is essential reading for hospitality management students, and an invaluable resource for marketing practitioners in this growing area.
Több
Hosszú leírás:
The rapidly changing context of the modern tourism and hospitality industry, responding to the needs of increasingly demanding consumers, coupled with the fragmenting nature of the marketing and media environment has led to an increased emphasis on communications strategies.
Marketing Communications in Tourism and Hospitality: concepts, strategies and cases discusses this vital discipline specifically for the tourism and hospitality industry. Combining a critical theoretical overview with a practical guide to techniques and skills, it illustrates the role that communications play in the delivery and representation of hospitality and tourism services, whilst developing practical skills needed to understand, interpret and implement communications strategies within a management context.
This new edition has been updated to include:
- New case studies throughout from a range of international regions and diverse service sector including well ? being tourism. Cultural differences and the successes and failures of communication marketing is explored in one case per chapter.
- An enhanced and extended chapter on Interactive and E-communications including destination management systems, promotion, twitter, facebook, third party channels such as Expedia and tracking.
- New content on: budgeting for marketing communications, evaluation and control and role of integrated marketing.
- New annotated weblinks and reading suggestions as well as critical review questions at the end of chapters.
This systematic and cohesive text is essential reading for hospitality management students, and an invaluable resource for marketing practitioners in this growing area.
Több