• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    Language Assessment Literacy Development by Gan, Ling; Lam, Ricky;

    An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2026. január 12.

    • ISBN 9789819523245
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem199 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 199 p. 29 illus., 19 illus. in color.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book investigates the development of language assessment literacy (LAL) among university English instructors in the Chinese context. It examines their localised LAL needs in the natural teaching contexts and also documents LAL developmental trajectories by tracking how instructors acquire, enhance, and sustain LAL through engagement in assessment practices. Furthermore, the book explores the construction of instructors' assessment identities alongside their LAL development. Finally, the study analyses how contextual, experiential, and personal factors influence instructors’ LAL development, probes challenges and opportunities they may encounter, and explores how they mobilise these dynamics to enhance their LAL and construct their assessment identities.
    The findings offer practical insights for university English instructors, university/department administrators, assessment trainers/training providers. These insights serve as guidance for enhancing instructors' LAL, thereby improving assessment quality within Chinese universities.
    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Literature Review.- Research Methodology.- The case of Emma.- The case of Rachel.- The case of Ryan.- The case of Tim.- Discussion.- Conclusion.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    Einsamkeit: Woher sie kommt, was sie bewirkt, wie man ihr entrinnt

    Cacioppo, John T.; Patrick, William H.;

    12 438 Ft

    10 946 Ft

    Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    Excavations at Nemea III: The Coins

    Knapp, Robert C.; Mac Isaac, John D.; , Miller, Stephen G.; (ed.)

    56 852 Ft

    51 167 Ft

    20% %kedvezmény
    Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    Policy and Marketing Strategies for Digital Media

    Liu, Yu-li; Picard, Robert G.; (ed.)

    76 440 Ft

    61 152 Ft

    Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    Genesis: Artificial Intelligence, Hope, and the Human Spirit

    Kissinger, Henry a.;Schmidt, Eric

    15 294 Ft

    14 071 Ft

    Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    Ach, Virginia: Roman

    Kumpfmüller, Michael;

    9 124 Ft

    8 668 Ft

    Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    A Shattered Peace: Versailles 1919 and the Price We Pay Today

    Andelman, David A., Kissinger, Henry(ed.)

    7 369 Ft

    6 779 Ft

    Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    The Cat and the Christmas Kidnapper

    Shearer, L T;

    7 161 Ft

    5 872 Ft

    next