• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • J2ME Games with MIDP2

    J2ME Games with MIDP2 by Hamer, Carol;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 36.37
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        15 428 Ft (14 693 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 086 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 342 Ft (11 754 Ft + 5% áfa)

    15 428 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Java 2 ME (Micro Edition) is the client-side Java development platform for building wireless Java-based cell phone and PDA applications. This book addresses the fun challenge of building game applications for these kinds of portable devices. Author Carol Hamer shows you how to use J2ME for developing, using the latest MIDP 2.0 specification.


    If you are new to developing with J2ME, we recommend you first read Jonathan Knudsen's Wireless Java: Developing with J2ME, Second Edition. We suggest that you read this book second, then complete the "series" with David Croft's Advanced Java Game Programming, for a comprehensive Apress experience of game developing with Java.



    Springer Book Archives

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Getting Started.- 2 Using MlDlets.- 3 Using the MIDP 2.0 Games API.- 4 Using Threads and Tones.- 5 Storing and Retrieving Data.- 6 Communicating over a Network.- 7 Securing Your Applications.

    Több