Inclusive Education for Autistic Children
Helping Children and Young People to Learn and Flourish in the Classroom
-
30% KEDVEZMÉNY?
- Kiadói listaár GBP 20.99
-
10 027 Ft (9 550 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 30% (cc. 3 008 Ft off)
- Kedvezményes ár 7 019 Ft (6 685 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 19.
7 019 Ft
Beszerezhetőség
Készleten van irodánkban, így nagyon gyorsan eljuthat Önhöz. Rendelje meg most online, és szinte azonnal szállítunk vagy akkortól átvehető nálunk munkaidőben. 5 munkanapja van az átvételre visszajelző emailünk után.
Több mint 10 példányunk van raktáron ebből a könyvből.
A termék adatai:
- Kiadó Jessica Kingsley Publishers
- Megjelenés dátuma 2019. augusztus 21.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9781785923210
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 228x152x16 mm
- Súly 307 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 11 b/w line drawings 1200
Kategóriák
Rövid leírás:
This book offers a comprehensive reframing of how schools perceive autism and what inclusive education for autistic learners can and should mean. Drawing on original research and case studies it demonstrates that engaging with how autistic children think and learn best can have huge benefits for the whole classroom.
TöbbHosszú leírás:
This book presents original, empirical research that reframes how educators should consider autism and educational inclusion. Rebecca Wood carefully unpicks common misapprehensions about autism and how autistic children learn, and reconsiders what inclusion can and should mean for autistic learners in school settings.
Drawing on research and interwoven with comments from autistic child and adult contributors throughout, the book argues that inclusion will only work if the ways in which autistic children think, learn, communicate and exhibit their understanding are valued and supported. Such an approach will benefit both the learner and the whole classroom. Considering topics such as the sensory environment, support, learning and cognition, school curriculums, communication and socialisation, this much needed book offers ideas and insight that reflect the practical side of day-to-day teaching and learning, and shows how thinking differently about autism and inclusion will equip teachers to effectively improve teaching conditions for the whole school.