Hotel Front Office
Operations and Management
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.99
-
10 505 Ft (10 005 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 051 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 455 Ft (9 005 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 505 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP India
- Megjelenés dátuma 2009. augusztus 27.
- ISBN 9780195699197
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem464 oldal
- Méret 242x185x25 mm
- Súly 684 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk halftones and figures 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Hotel Front Office is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of students of hotel management and hospitality courses. It explores the core concepts of front office operations and management using numerous examples, photographs, flowcharts, and illustrations to explain the fundamental concepts.
TöbbHosszú leírás:
Hotel Front Office is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of undergraduate degree/diploma students of hotel management and hospitality courses. It explores the core concepts of front office operations and management and uses numerous examples, photographs, flowcharts, formats, and illustrations to explain them.
Divided into three parts, the first part on The Hospitality Industry gives an introduction to the hospitality industry and then acquaints the readers with the classification and organization of hotels. The second part on Front Office Operations explains front office organization, internal and external communication and room tariff. The guest cycle, which includes the stages of pre-arrival (reservation), arrival (registration), stay (guest services), and departure (check out and settlements), is
explained in detail. This section also includes chapters on front office accounting, night auditing, safety and security of guests, and computer applications in front office. The final section on Front Office Management imparts an understanding of the key managerial concepts like yield management
and forecasting to help generate optimum revenue; evaluation of hotel performance; and preparation of budgets. Contemporary issues like human resource management, environment management, and total quality management are also explored in this section.
Students of hospitality studies will find this book useful for its coverage of the key concepts of front office operations and management explained through industry-related examples, flowcharts, tables, formats, and photographs. With its practice-oriented approach, the book would also be useful to front office professionals.