 
      Handbook of Experimental Methodology
Sorozatcím: Handbook of Experimental Methodology; 1;
- 
          
          10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 138.00
- 
          
            57 235 Ft (54 510 Ft + 5% áfa)Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie. 
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 724 Ft off)
- Kedvezményes ár 51 512 Ft (49 059 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
57 235 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Elsevier Science
- Megjelenés dátuma 2025. december 1.
- ISBN 9780443317583
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem1000 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This handbook provides an in-depth review of cutting-edge methodologies in experimental economics. It explores various methods for eliciting preferences and beliefs in both static and dynamic settings, encompassing individual and group behavior across different techniques and diverse sample pools. Additionally, it highlights recent advances in econometrics and replication strategies. The handbook serves as a comprehensive reference for scholars interested in conducting experimental research in the lab, through surveys, or in the field.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction
Erik Snowberg and Leeat Yariv
2. Replication
Anna Dreber and Lucas Coffman
3. Communication
Marina Agranov
4. Repeated Games
Guillaume Frï¿1⁄2chette, Emanuel Vespa and Sevgi Yuksel
5. Survey Methods
Matt Graham and Greg Huber
6. Social Networks
Arun Chandrasekhar and Matthew O. Jackson
7. Preference Elicitations
Jonathan Chapman and Geoff Fisher
8. Belief Elicitations
PJ Healy and Greg Leo
9. Experimetrics
Alberto Abadie and Guido Imbens
10. Choice Process Data
Colin F. Camerer
11. Lab in the Field
Sara Lowes and Nathan Nunn