• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Handbook of Experimental Methodology

    Handbook of Experimental Methodology

    Sorozatcím: Handbook of Experimental Methodology; 1;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 138.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 235 Ft (54 510 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 724 Ft off)
      • Kedvezményes ár 51 512 Ft (49 059 Ft + 5% áfa)

    57 235 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This handbook provides an in-depth review of cutting-edge methodologies in experimental economics. It explores various methods for eliciting preferences and beliefs in both static and dynamic settings, encompassing individual and group behavior across different techniques and diverse sample pools. Additionally, it highlights recent advances in econometrics and replication strategies. The handbook serves as a comprehensive reference for scholars interested in conducting experimental research in the lab, through surveys, or in the field.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction
    Erik Snowberg and Leeat Yariv
    2. Replication
    Anna Dreber and Lucas Coffman
    3. Communication
    Marina Agranov
    4. Repeated Games
    Guillaume Frï¿1⁄2chette, Emanuel Vespa and Sevgi Yuksel
    5. Survey Methods
    Matt Graham and Greg Huber
    6. Social Networks
    Arun Chandrasekhar and Matthew O. Jackson
    7. Preference Elicitations
    Jonathan Chapman and Geoff Fisher
    8. Belief Elicitations
    PJ Healy and Greg Leo
    9. Experimetrics
    Alberto Abadie and Guido Imbens
    10. Choice Process Data
    Colin F. Camerer
    11. Lab in the Field
    Sara Lowes and Nathan Nunn

    Több