Fitness Culture
Gyms and the Commercialisation of Discipline and Fun
Sorozatcím: Consumption and Public Life;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2010
- Kiadó Palgrave Macmillan UK
- Megjelenés dátuma 2010. augusztus 16.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9780230507494
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem236 oldal
- Méret 216x140 mm
- Súly 4139 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk X, 236 p. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book provides a sociological perspective on fitness culture as developed in commercial gyms, investigating the cultural relevance of gyms in terms of the history of the commercialization of body discipline, the negotiation of gender identities and distinction dynamics within contemporary cultures of consumption.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction Fitness Culture, Fit Bodies and the Ethnography of the Gym The Cultural Location of Fitness Gyms Spatiality and Temporality Interaction and Relational Codes Framing Fitness Discipline and Fun The Culture of the Fit Body Fit Bodies, Strong Selves Conclusions: Embodiment, Agency and Consumer Culture References Index
Több