-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. augusztus 10.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031918988
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem301 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 301 p. 14 illus., 8 illus. in color. Illustrations, black & white 686
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
The field of Film-Music Studies has been increasingly dominated by musicologists; this book brings the discipline back squarely into the domain of Film Studies, offering an approach in which music and visuals are seen as equal players in the game. Blending Neoformalism with Gestalt psychology and Leonard B. Meyer's musicology, this study treats music as a cinematic element, offering scholars and students of both music and film a set of tools to help them analyse the wide-ranging impact that music has in films. This second edition provides an updated survey of the field and a new chapter featuring additional case studies, including a novel analytical category for studying the contemporary 'sound-design style' film music.
" TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: Who Is Entitled to Study Film Music?.- PART 1: Pars Destruens.- Chapter 1: The Not-So-Fantastical Gap between Music Studies and Film Studies.- Chapter 2: Some Recent Attempts to Bridge the Gap.- PART 2: Pars Construens.- Chapter 3: The Neoformalist Proposal.- Chapter 4: Film/Music Analysis I: Music, Gestalt, and Audiovisual Isomorphism.- Chapter 5: Film/Music Analysis II: Functions and Motivations of Music.- Chapter 6: Film/Music Analysis III: Historiography and Film-Music Styles.- PART 3: Pars Demonstrans.- Chapter 7: A Few Illustrations of Film/Music Analysis.- Chapter 8: Close Encounters of the Third Kind and E.T. The Extraterrestrial. The Bonding Power of Music.- Recapitulation and Final Thoughts.- References.- Filmography.
Több