• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Fee-Based Services in Library and Information Centres: (formerly entitled 'Making a charge for library and information services', Aslib, 1994)

    Fee-Based Services in Library and Information Centres by Webb, Sylvia; Webb, Sylvia P; Winterton, Jules;

    (formerly entitled 'Making a charge for library and information services', Aslib, 1994)

    Sorozatcím: ASLIB Know How S.;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 24.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 647 Ft (12 045 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 265 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 383 Ft (10 841 Ft + 5% áfa)

    12 647 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    An examination of charging for library and information services.

    Több

    Hosszú leírás:

    Previously titled Making a Charge for Library and Information Services, Fee Based Information Services provides an examination of charging for library and information services and the possible implications that this might bring to the profession. A number of extenisve case studies are given to illustrate precedents and points of best practice.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Why charge 2. Getting started 3. Market research 4. Initial planning 5. Procedures, documentation and control 6. Marketing and promotion 7. Conclusions 8. Case studies 8.1 CMS Cameron McKenna (Solicitors) 8.2 Institute of Advanced Legal Studies, Universtiy of London 8.3 MONINFO, Monash University Library, Victoria, Australia 8.4 Business Research and Information Service (BRIS) 9. References and further reading Appendix; List of organisations

    Több