
Fee-Based Services in Library and Information Centres
(formerly entitled 'Making a charge for library and information services', Aslib, 1994)
Sorozatcím: ASLIB Know How S.;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 24.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 265 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 383 Ft (10 841 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
12 647 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2003. október 23.
- ISBN 9780851424750
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem138 oldal
- Méret 198x129 mm
- Súly 270 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
An examination of charging for library and information services.
TöbbHosszú leírás:
Previously titled Making a Charge for Library and Information Services, Fee Based Information Services provides an examination of charging for library and information services and the possible implications that this might bring to the profession. A number of extenisve case studies are given to illustrate precedents and points of best practice.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Why charge 2. Getting started 3. Market research 4. Initial planning 5. Procedures, documentation and control 6. Marketing and promotion 7. Conclusions 8. Case studies 8.1 CMS Cameron McKenna (Solicitors) 8.2 Institute of Advanced Legal Studies, Universtiy of London 8.3 MONINFO, Monash University Library, Victoria, Australia 8.4 Business Research and Information Service (BRIS) 9. References and further reading Appendix; List of organisations
Több