• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Faith in Reading: Religious Publishing and the Birth of Mass Media in America

    Faith in Reading by Nord, David Paul;

    Religious Publishing and the Birth of Mass Media in America

    Sorozatcím: Religion in America;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 69.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 964 Ft (31 395 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 296 Ft off)
      • Kedvezményes ár 29 668 Ft (28 256 Ft + 5% áfa)

    32 964 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP USA
    • Megjelenés dátuma 2004. szeptember 2.

    • ISBN 9780195173116
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem222 oldal
    • Méret 157x231x20 mm
    • Súly 459 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Faith in Reading tells the remarkable story of the unlikely origins of our modern media culture. In the early nineteenth century, a few visionary entrepreneurs decided the time was right to launch a true mass media in America. Though these entrepreneurs were savvy businessmen, their publishing enterprises were not commercial businesses but nonprofit religious organizations. These organizations believed it was possible - through new technology, national organization, and the grace of God - to place the same printed message into the hands of every man, woman, and child in America. Determined to combat ignorance, apathy, and infidelity with the written word, these organizations ended up giving birth to the American mass media.

    Több

    Hosszú leírás:

    Faith in Reading tells the remarkable story of the unlikely origins of our modern media culture. In the early nineteenth century, a few visionary entrepreneurs decided the time was right to launch a true mass media in America. Though these entrepreneurs were savvy businessmen, their publishing enterprises were not commercial businesses but nonprofit religious organizations. These organizations believed it was possible - through new technology, national organization, and the grace of God - to place the same printed message into the hands of every man, woman, and child in America. Determined to combat ignorance, apathy, and infidelity with the written word, these organizations ended up giving birth to the American mass media.

    ...provides compelling insight into the relation of individuals to books at a crucial moment in American publishing

    Több