
Entertainment Computing – ICEC 2023
22nd IFIP TC 14 International Conference, ICEC 2023, Bologna, Italy, November 15–17, 2023, Proceedings
Sorozatcím: Lecture Notes in Computer Science; 14455;
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 5 961 Ft off)
- Kedvezményes ár 43 715 Ft (41 634 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
49 676 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2023. november 14.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819982479
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem529 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 831 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVII, 529 p. 199 illus., 172 illus. in color. Illustrations, black & white 520
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book constitutes the refereed proceedings of the 22nd IFIP TC 14 International Conference on Entertainment Computing, ICEC 2023, which was held in Bologna, Italy, during November 15–17, 2023.
The 13 full papers, 5 short papers, 8 work-in-progress papers, 7 interactive entertainment demonstrations, 2 student competition papers, 5 workshop papers and tutorials, and 10 papers from a special section on aesthetics and empowerment were carefully reviewed and selected from 85 submissions. They cover a large range of topics in the following thematic areas: Game Experience; Player Engagement and Analysis; Serious Gameplay; Entertainment Methods and Tools; Extended Reality; Game Design; Interactive Entertainment; Student Game Competition; Workshops and Tutorials; and Aesthetics and Empowerment.
.
Több
Tartalomjegyzék:
Game Experience.- Player Engagement and Analysis.- Serious Gameplay.- Entertainment Methods and Tools.- Extended Reality.- Game Design.- Interactive Entertainment.- Student Game Competition.- Workshops and Tutorials.- Aesthetics and Empowerment.
Több