Educational Leadership Policies and Practices
Voices from the Developing Countries
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 35.50
-
16 960 Ft (16 152 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 696 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 264 Ft (14 537 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 960 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP Pakistan
- Megjelenés dátuma 2025. április 24.
- ISBN 9780190706449
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem274 oldal
- Méret 216x138 mm
- Nyelv angol 684
Kategóriák
Rövid leírás:
This book highlights voices from different developing countries that echo the need for sustainable, enabling, and liberating educational leadership that will stimulate ideas and ideals to usher new ways of looking at old problems of educational leadership.
TöbbHosszú leírás:
Educational Leadership Policies and Practices highlights voices from different developing countries that echo the need for sustainable, enabling, and liberating educational leadership that will stimulate ideas and ideals to usher new ways of looking at old problems of educational leadership.
The chapters, largely, are based on original empirical field research, learnings drawn from applied research, and study of organizational learning. In addition, they are based on policy analysis and analytical deconstruction of the mind-boggling nuances of pedagogical, transformational, or transforming leadership theories.
This book will be of interest to policy makers, researchers, educators, PhD/MPhil and graduate students, principals, headteachers, coordinators, heads of departments, and training schools and colleges across developing countries and beyond.
Tartalomjegyzék:
List of Abbreviations
Foreword
Acknowledgements
Introduction
High Aspirations, Unmet Expectations: Leadership Policy Conceptions in Public Universities
Toothless Tigers or Selfless Servants? Role Perceptions of DEOs in Pakistan
School Supervision: A Tool for Effective Governance or an Institutional Burden?
Pedagogies for Developing Pedagogical Leaders
A Leadership Development Programme: Challenges, Opportunities, and Lessons Learnt
The Nature of School Administrators' Support of Beginning Teachers in Kyrgyzstan
Supporting Students Affected by War and Terrorism: School Leadership Challenges
School Improvement Leadership: Lessons Learnt in the Mountainous Region of Gilgit-Baltistan
Transformative Leadership as/for Emancipation: A Journey Towards Exploring Self and Beyond in the Field of Educational Leadership
Culture and Organisational Knowledge Creation Processes: A Case Study in Afghanistan
Educational Leadership Policies and Practices: Key Lessons and Way Forward
References
About Editors and Contributors
Index