Doing Business in Kenya: Opportunities and Challenges

Doing Business in Kenya

Opportunities and Challenges
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 125.00
Becsült forint ár:
60 375 Ft (57 500 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

54 338 (51 750 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 6 038 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
Rövid leírás:

A deep dive into a success story in African business development, this book provides a multi-layered perspective on the realities of doing business in Kenya.

Hosszú leírás:

A deep dive into a success story in African business development, this book provides a multi-layered perspective on the realities of doing business in Kenya.


The book?s detailed information about the economic, social, technological, and cultural dimensions of Kenyan society enables a greater understanding of the major issues affecting business development, and actionable recommendations clarify the possible paths to starting and developing a business venture in Kenya. Given Africa?s heterogeneity, it cannot be perfectly represented by one country. Still, Kenya closely mirrors Africa?s major economic trends and cultural values: understanding Kenya?s business landscape provides invaluable skills to do business throughout Africa.


Businesspeople, policymakers, investors, students, and scholars will value this book?s in-depth first-hand knowledge to help them make informed decisions about doing business in Africa or Kenya specifically.

Tartalomjegyzék:

1. Introduction 2. Business Environment 3. Kenya?s Economic History, Legal system, Business financing and business types 4. The Political Climate 5. The Economic Climate 6. Cultural Issues Affecting Business Activity in Kenya 7. Establishing a Business in Kenya 8. The Marketing Process 9. Future Trends and Conclusions