• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Developments And Dilemmas In Science Education

    Developments And Dilemmas In Science Education by Fensham, Peter;

    Sorozatcím: Contemporary analysis in education series. Open University set text S.; 23;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 793 Ft (23 613 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 959 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 835 Ft (18 890 Ft + 5% áfa)

    24 793 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 1988. november 9.

    • ISBN 9781850003519
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem332 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    First Published in 1988. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

    Több

    Hosszú leírás:

    A summary of the strengths and weaknesses in present practices of science education in schools, and of research in science education. Annotation copyright Book News, Inc. Portland, Or.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Familiar but Different: Some Dilemmas and New Directions in Science Education Chapter 2 What Counts as Science Education? Chapter 3 Teachers in Science Education Chapter 4 Learners in Science Education Chapter 5 What Children Bring to Light: Towards Understanding What the Primary School Science Learner Is Trying to Do Chapter 6 Theory into Practice I Chapter 7 Theory into Practice II: A Constructivist Approach to Curriculum Development Chapter 8 Role of Language in Science Education Chapter 9 Practical Work and Science Education I Chapter 10 Practical Work and Science Education II Chapter 11 Gender and Science Education I Chapter 12 Gender and Science Education II Chapter 13 The Dilemma of Science, Technology and Society Education Chapter 14 Broadening the Aims of Physics Education

    Több