
Developments And Dilemmas In Science Education
Sorozatcím: Contemporary analysis in education series. Open University set text S.; 23;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 959 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 835 Ft (18 890 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 793 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1988. november 9.
- ISBN 9781850003519
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem332 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First Published in 1988. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
TöbbHosszú leírás:
A summary of the strengths and weaknesses in present practices of science education in schools, and of research in science education. Annotation copyright Book News, Inc. Portland, Or.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1 Familiar but Different: Some Dilemmas and New Directions in Science Education Chapter 2 What Counts as Science Education? Chapter 3 Teachers in Science Education Chapter 4 Learners in Science Education Chapter 5 What Children Bring to Light: Towards Understanding What the Primary School Science Learner Is Trying to Do Chapter 6 Theory into Practice I Chapter 7 Theory into Practice II: A Constructivist Approach to Curriculum Development Chapter 8 Role of Language in Science Education Chapter 9 Practical Work and Science Education I Chapter 10 Practical Work and Science Education II Chapter 11 Gender and Science Education I Chapter 12 Gender and Science Education II Chapter 13 The Dilemma of Science, Technology and Society Education Chapter 14 Broadening the Aims of Physics Education
Több