• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Developing as a Reflective Early Years Professional: A Thematic Approach

    Developing as a Reflective Early Years Professional by Hayes, Carol; Hudson, Ruth; Daly, Jayne;

    A Thematic Approach

    Sorozatcím: Early Years;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 832 Ft off)
      • Discounted price 61 491 Ft (58 563 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    A critical and thematic approach to key issues for early years students and practitioners, with a focus throughout on reflective practice

    Több

    Hosszú leírás:

    Helps early years students and practitioners to get to grips with the key issues, through a critical and thematic approach which focuses on reflective practice.

    Theories and research into the nature of reflection are examined, how they can be used, and how they can improve practice, producing a more responsive and thoughtful, research-based workforce for young children and their families.

    In this third edition there is greater emphasis on issues related to inclusion and diversity, mental health and communication with parents. New pedagogic features include Team Talk designed to get all members of a work-based team to pool their expertise and knowledge, and to think critically and reflectively upon aspects that may directly affect their settings. There is also a new Evidence Informed Research Practice and Reflection feature which offers questions that emphasise the importance of up-to-date research material informing practice within a setting.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The nature of reflective practice by Carol Hayes 2. Writing for Reflection by Ruth Hudson 3. Reflection on early years settings supporting the humanitarian needs of their communities by Ann Whitehouse 4. Reflecting on work-based learning by Ruth Hudson and Ann Whitehouse 5. Reflecting on the Transition from Vocational Practice to University Study by Jayne Daly 6. Reflection Informed by observation and assessment by Carol Hayes 7. Reflecting on emotive practice by Ruth Hudson 8. The Reflective Professional Workforce in Crisis by Mandy Duncan 9. Reflecting on global childhood poverty by Mandy Duncan 10. Reflecting upon the playful curriculum by Jayne Daly 11. The reflective leader by Jayne Daly 12. Reflection on the multi-professional team by Carol Hayes, Mandy Duncan and Ann Whitehouse 13. Reflection and Change by Carol Hayes

    Több