
Understanding Social Entrepreneurship
The Relentless Pursuit of Mission in an Ever Changing World
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
- Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. január 21.
- ISBN 9781032594675
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem348 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 1100 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 36 Illustrations, color; 36 Line drawings, color 681
Kategóriák
Rövid leírás:
Understanding Social Entrepreneurship is the leading textbook that provides students with a comprehensive overview of the field. It brings the mindset, principles, strategies, tools, and techniques of entrepreneurship into the social sector to present innovative solutions to today?s vexing social issues.
TöbbHosszú leírás:
Understanding Social Entrepreneurship is the leading textbook that provides students with a comprehensive overview of the field. It brings the mindset, principles, strategies, tools, and techniques of entrepreneurship into the social sector to present innovative solutions to today?s vexing social issues.
Kickul and Lyons cover all the key topics relevant to social entrepreneurship, including a detailed examination of each of the steps in the entrepreneurial process. This fourth edition features full colour presentation for the best possible reading experience and continues to provide students and lecturers with a great range of valued features, including:
- A process-oriented format, taking students through discovery, design, development, and delivery
- Updated and new case studies, with improved global coverage
- "Voices From the Field" sections that explore evidence-based research from the field
Bringing together a rigorous theoretical foundation and a strong practical focus, this is the go-to resource for students of social entrepreneurship at undergraduate and postgraduate levels.
Több
Tartalomjegyzék:
1 Introduction 2 Defining and Distinguishing Social Entrepreneurship 3 Recognizing Social Opportunities 4 Designing and Modelling a Social Venture 5 Developing a Strategic Plan for a Social Venture 6 Organizational Structure 7 Funding Social Ventures 8 Measuring Social Impact 9 Scaling the Social Venture 10 Social Intrapreneurship 11 Social Entrepreneurship and Environmental Sustainability 12 The Social Entrepreneurship Support Ecosystem 13 Social Entrepreneurship Models in Developing Countries
Több