
Creativity in PR and Communications – Concepts and Practices for Innovation
Concepts and Practices for Innovation
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 974 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 761 Ft (16 916 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
19 735 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. november 3.
- ISBN 9781398620803
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem400 oldal
- Méret 240x170x15 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Obtain and utilize necessary innovative and creative skills needed within public relations and communications with this undergraduate and postgraduate textbook.
TöbbHosszú leírás:
Being creative is a key component and necessity in public relations and within creative industries to target business challenges, create briefs and to meet targets.
Creativity in PR and Communications is a textbook for all PR students and anyone taking creative communication courses looking to enhance their understanding of the creative process. It explores:
- Fostering a creative mindset
- Cultivating creativity
- Creative thinking
- Creative ideation processes
- AI as a tool to assist creativity
- Using creativity to enhance briefs and campaigns
With this textbook, students are provided with the practical insights, theories and models needed to become more creative and use that creativity towards PR and communications-related business challenges. It also illustrates how students can become more creative practitioners for the workplace, through research, theory and practical insights.
Learn how to nurture creative ideas and when to let go of weaker ones with this public relations textbook, illustrating the strategic processes of creativity and how to apply them to PR problems.
This book is full of real-world examples from global companies such as Unilever, Marmite, Marc Jacobs, Spotify and Heinz, and is supported by a range of key features to illustrate how to implement creative industry practices. These key features include a glossary, practical insights, learning outcomes and exercise questions. Online resources include PowerPoint slides for lecturers and additional best and creative practice examples.