Corporate Social Responsibility
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 24.99
-
11 938 Ft (11 370 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 194 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 745 Ft (10 233 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 938 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP India
- Megjelenés dátuma 2011. március 10.
- ISBN 9780198069836
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem336 oldal
- Méret 241x185x17 mm
- Súly 528 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Corporate Social Responsibility is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of post graduate management students. It explores the basic concepts of corporate responsibility and illustrates them using numerous examples and case studies.
TöbbHosszú leírás:
Corporate Social Responsibility is a comprehensive textbook designed for post graduate management students. It revolves around the premise that CSR is management of a company's impact on its stakeholders, the environment, and the community in which it operates and is more than just a philanthropic activity for some charitable causes.
The book begins by providing an understanding of CSR, its evolution, and stakeholder concept, and then moves on elaborate on roles of various institutions and CSR models. It then provides a framework for rating CSR and discusses sustainability and its challenges, and discusses CSR in the Indian and global arena. The book includes a unique comparative study of CSR in different countries with actual data collected. It finally ends with a discussion on the future of CSR.
The book would be useful to management students and also aid professionals in understanding that CSR is not philanthropy and corporations have to move beyond the financial bottom-line to the social and environmental bottom-line.
Tartalomjegyzék:
Understanding CSR
Evolution of CSR
Stakeholder Concept
Role of Various Institutions
CSR Models
Framework for Rating CSR
Sustainability and its challenges
The Indian Saga
Global CSR
The Road Ahead