• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Consumer Behaviour

    Consumer Behaviour by Szmigin, Isabelle; Piacentini, Maria;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 52.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 315 Ft (24 110 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 532 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 784 Ft (21 699 Ft + 5% áfa)

    25 315 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3
    • Kiadó OUP Oxford
    • Megjelenés dátuma 2022. május 16.

    • ISBN 9780198862567
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem616 oldal
    • Méret 248x190x27 mm
    • Súly 1190 g
    • Nyelv angol
    • 262

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A concise, fascinating, and practical guide to consumer behaviour, bringing essential theories to life through an impressive array of engaging international case studies.

    Több

    Hosszú leírás:

    This highly-practical and engaging textbook balances cutting-edge research with insights from today's marketing professionals making it the ideal guide for anyone studying consumer behaviour.

    Industry-leading consumer experts offer a glimpse of what it's like to be a marketer, and how integral consumer behaviour theory is to their everyday roles - for example, explaining how WWF is using behavioural science to help humanity's fight against climate change, and how social media algorithms are pushing the creation of increasingly emotive content. In addition, the case studies and consumer insights features have been extensively revised and now cover topics such as consumer engagement during a pandemic, big brand support of the Black Lives Matter movement, and textile waste in the fashion industry.

    This third edition reflects the very latest research with a new chapter on sustainable and ethical consumption, and updated coverage of digital consumption and online consumer behaviour. An enhanced Research Insights feature now includes new critical thinking questions to help readers develop their analytical mindset.

    The new enhanced e-book offers an even more flexible and engaging way to learn. It features carefully-curated resources that are designed to stimulate, assess, and consolidate learning, including practitioner videos, multiple-choice questions, and a flashcard glossary.

    This book is accompanied by the following teaching support resources for adopting lecturers:

    PowerPoint presentations
    Instructor's manual
    Bank of case studies
    Learning activities
    Examination questions

    Consumer Behaviour is up to date and full of relevant cases from a global, regional and national perspective with good consideration for the wider macro environment's impact on contemporary consumer behaviour. The later chapters on digital consumers and sustainability are increasingly relevant to the current generation of students.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1: Introduction to Consumer Behaviour
    A context for understanding consumer behaviour
    Part 2: Micro-View of Consumption
    Decision making
    Learning
    Perception
    Attitudes
    Personality
    Part 3: Macro-View of Consumption
    Groups
    Culture
    Patterns of buyer behaviour
    Part 4: Where Do We Go Next?
    Digital
    Sustainable
    Future trends

    Több
    0