Consumer Behaviour
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
25 315 Ft (24 110 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 532 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 784 Ft (21 699 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 315 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 3
- Kiadó OUP Oxford
- Megjelenés dátuma 2022. május 16.
- ISBN 9780198862567
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem616 oldal
- Méret 248x190x27 mm
- Súly 1190 g
- Nyelv angol 262
Kategóriák
Rövid leírás:
A concise, fascinating, and practical guide to consumer behaviour, bringing essential theories to life through an impressive array of engaging international case studies.
TöbbHosszú leírás:
This highly-practical and engaging textbook balances cutting-edge research with insights from today's marketing professionals making it the ideal guide for anyone studying consumer behaviour.
Industry-leading consumer experts offer a glimpse of what it's like to be a marketer, and how integral consumer behaviour theory is to their everyday roles - for example, explaining how WWF is using behavioural science to help humanity's fight against climate change, and how social media algorithms are pushing the creation of increasingly emotive content. In addition, the case studies and consumer insights features have been extensively revised and now cover topics such as consumer engagement during a pandemic, big brand support of the Black Lives Matter movement, and textile waste in the fashion industry.
This third edition reflects the very latest research with a new chapter on sustainable and ethical consumption, and updated coverage of digital consumption and online consumer behaviour. An enhanced Research Insights feature now includes new critical thinking questions to help readers develop their analytical mindset.
The new enhanced e-book offers an even more flexible and engaging way to learn. It features carefully-curated resources that are designed to stimulate, assess, and consolidate learning, including practitioner videos, multiple-choice questions, and a flashcard glossary.
This book is accompanied by the following teaching support resources for adopting lecturers:
PowerPoint presentations
Instructor's manual
Bank of case studies
Learning activities
Examination questions
Consumer Behaviour is up to date and full of relevant cases from a global, regional and national perspective with good consideration for the wider macro environment's impact on contemporary consumer behaviour. The later chapters on digital consumers and sustainability are increasingly relevant to the current generation of students.
Tartalomjegyzék:
Part 1: Introduction to Consumer Behaviour
A context for understanding consumer behaviour
Part 2: Micro-View of Consumption
Decision making
Learning
Perception
Attitudes
Personality
Part 3: Macro-View of Consumption
Groups
Culture
Patterns of buyer behaviour
Part 4: Where Do We Go Next?
Digital
Sustainable
Future trends