• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Consumer Behaviour

    Consumer Behaviour by Szmigin, Isabelle; Piacentini, Maria;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 49.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 882 Ft (22 745 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 388 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 494 Ft (20 471 Ft + 5% áfa)

    23 882 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó OUP Oxford
    • Megjelenés dátuma 2018. március 29.

    • ISBN 9780198786238
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem528 oldal
    • Méret 247x191x21 mm
    • Súly 855 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:



    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART 1: HISTORICAL AND CURRENT PERSPECTIVES ON CONSUMPTION
    A historical context for understanding consumption
    Contemporary perspectives on consumer behaviour
    PART 2: MICRO-VIEW OF CONSUMPTION
    Decision-making and involvement
    Learning and memory
    Perceptual processes
    Attitude theory and behaviour change
    Personality, self, and motivation
    PART 3: MACRO-VIEW OF CONSUMPTION
    Groups, social processes, and communications
    Culture
    Patterns of buyer behaviour
    PART 4: WHERE ARE WE GOING?
    Future trends in consumer behaviour

    Több
    0