• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Computer Animation: Algorithms and Techniques

    Computer Animation by Hogue, Andrew; Parent, Rick;

    Algorithms and Techniques

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 77.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 902 Ft (31 335 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 290 Ft off)
      • Kedvezményes ár 29 612 Ft (28 202 Ft + 5% áfa)

    32 902 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 4
    • Kiadó Morgan Kaufmann
    • Megjelenés dátuma 2026. december 9.

    • ISBN 9780443135125
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem576 oldal
    • Méret 235x191 mm
    • Súly 450 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Computer Animation: Algorithms and Techniques, Fourth Edition surveys computer algorithms and programming techniques for specifying and generating motion for graphical objects, that is, computer animation. It is primarily concerned with three-dimensional (3D) computer animation. In this edition, the most current techniques are covered along with the theory and high-level computation that have earned the book a reputation as the best technically oriented animation resource. As in previous editions, the book addresses practical issues, provides accessible techniques, and offers straightforward implementations.




    • Describes the key mathematical and algorithmic foundations of animation that provide students with a deep understanding and control of techniques covered
    • Includes a companion website with contemporary animation examples drawn from research and entertainment, sample animations, and example code
    • Explains the algorithms used for path following, hierarchical kinematic modeling, rigid body dynamics, flocking behavior, particle systems, collision detection, and more

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction
    2. Technical Background
    3. Interpolating Values
    4. Three-Dimensional Shape Interpolation
    5. Forward Kinematics
    6. Motion Capture
    7. Physically Based Animation
    8. Fluids
    9. Modeling and Animating Human Figures
    10. Facial Animation
    11. Behavioral Animation
    12. Special Models for Animation
    13. The Future of Animation

    Több