• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Comparing Learning Outcomes: International Assessment and Education Policy

    Comparing Learning Outcomes by Moskowitz, Jay; Stephens, Maria;

    International Assessment and Education Policy

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Kedvezményes ár 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    73 384 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Written by researchers from eleven different countries, these accounts offer clear guidance on conducting different forms of international comparative research and valuable suggestions for new directions in such research.

    Több

    Hosszú leírás:

    Comparing Learning Outcomes provides an insider's look at the policy and practical issues in conducting and using the information from international assessments of education and is a key resource for researchers and policymakers in education.
    This book covers a variety of important topics related to international comparative assessment including:
    * History of international assessment, the factors contributing to its growth and the impacts of such growth
    * What it means to assess different domains
    * How information form international assessments has been used by policy makers in different countries
    * Technical considerations in analysing and using assessment data.
    Reflecting the increasing involvement of policy makers in the field of international education assessment Comparing Learning Outcomes brings together the collaborative research of professionals in 11 countries working on a project for the OECD (Organisation for Economic Cooperation and Development), gathering cross-national, comparative information on education for use for governments.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Toward Education Improvement: The Future of International Assessment, E. Owen, M. Stephens, J. Moskowitz & G. Gill 2. From Comprehension to Literacy: Thirty Years of Reading Assessment, D. Lafontaine 3. The Assessment of Adult Literacy: History and Prospects, T. Murray 4. Cross-Curricular Competencies: Development in a New Area of Education Outcome Indicators, J. Peschar 5. Assessment of Cross-Curricular Problem-Solving Competencies, E. Kleime 6. Reflections on the Use of Indicators in Policy and Practice, F. Plank & D. Hodgkinson 7. Gender Differences in Achievement: Overview and Examples of Data Use in Five Countries 8. Considerations in Comparing Results from Different Countries, Subjects and Grade Levels, K. Leimu 9. Moving Beyond Bivariate Indicators: The Role of Multilevel Modelling in International Comparisons, R. Bosker & T. Snijders 10. On the Methods Used for International Assessments of Educational Competencies, F. Murrat & T. Rocher

    Több