• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Classroom Decision-Making: Negotiation and Process Syllabuses in Practice

    Classroom Decision-Making by Breen, Michael P.; Littlejohn, Andrew;

    Negotiation and Process Syllabuses in Practice

    Sorozatcím: Cambridge Language Teaching Library;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.53
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 018 Ft (20 017 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 102 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 916 Ft (18 015 Ft + 5% áfa)

    21 018 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2000. március 23.

    • ISBN 9780521666145
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem324 oldal
    • Méret 229x152x23 mm
    • Súly 515 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Classroom Decision-Making provides and accessible description of the rationale for classroom negotiation.

    Több

    Hosszú leírás:

    How can we involve students in classroom decisions? What difficulties might arise? What benefits can be expected? This collection addresses these questions by bringing together accounts from teachers who have introduced shared decision-making with students. The book describes the rationale for process syllabuses, which aim to provide a structure for negotiation. It provides examples from primary, secondary, tertiary and teacher education from a wide range of contexts - including Europe, the USA, South America, and Asia. The collection focuses on practice and provides a framework for teachers to experiment in their own classrooms.

    'I feel sure that the principles set out by the many contributors make it a valuable addition to my library. Classroom Decision-Making has given me new insights into my current teaching practice.' Modern English Teacher

    Több