
Care Packages for Your Customers
An Idea a Week to Enhance Customer Service
Sorozatcím: BUSINESS BOOKS;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 18.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 907 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 165 Ft (7 776 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 072 Ft
Beszerezhetőség
Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó McGraw-Hill Education
- Megjelenés dátuma 2007. május 16.
- ISBN 9780071484213
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem198 oldal
- Méret 198x147x14 mm
- Súly 277 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
<
TöbbHosszú leírás:
CARE to build a customer-focused company!
Are you building enough customer loyalty in your organization? CARE Packages for Your Customers gives you 52 proven, actionable ideas for providing extraordinary service, increasing sales, and ensuring continual business success. By implementing one technique per week, you'll deliver a complete CARE package of exceptional customer service. Providing examples of each technique and tips for successful implementation, this solution-oriented tool also includes
- Self-assessments, brainstorming exercises, checklists, and worksheets
- Real-life examples of how companies create enhanced customer experiences
- Helpful ?how-to? tips on obtaining customer feedback, organizing employee focus groups, and boosting employee performance
- Time-tested strategies for doing business, such as The Five Loyalty Builders and The Eleven Rules for Good Listening
CARE to build a customer-focused company!
Are you building enough customer loyalty in your organization? CARE Packages for Your Customers gives you 52 proven, actionable ideas for providing extraordinary service, increasing sales, and ensuring continual business success. By implementing one technique per week, you'll deliver a complete CARE package of exceptional customer service. Providing examples of each technique and tips for successful implementation, this solution-oriented tool also includes
- Self-assessments, brainstorming exercises, checklists, and worksheets
- Real-life examples of how companies create enhanced customer experiences
- Helpful ?how-to? tips on obtaining customer feedback, organizing employee focus groups, and boosting employee performance
- Time-tested strategies for doing business, such as The Five Loyalty Builders and The Eleven Rules for Good Listening
Tartalomjegyzék:
1. Self-Assessment: Current Customer Loyalty
2. How to Value Employees
3. The Two Levels of Interaction
4. Remember that Everyone is Different
5. Determine the Lifetime Value of the Customer
6. The Emotional Bank Account
7. Five Loyalty Builders
8. Enhance the Customers Experience
9. Always Anticipate the Customers Needs
10. Honor Customer Complaints
Több