• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Cambridge English for Marketing Student's Book with Audio CD

    Cambridge English for Marketing Student's Book with Audio CD by Robinson, Nick;

    Sorozatcím: Cambridge English For Series;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 36.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 675 Ft (17 785 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 868 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 807 Ft (16 007 Ft + 5% áfa)

    18 675 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2010. július 15.
    • Kötetek száma 1 pieces,

    • ISBN 9780521124607
    • Kötéstípus Kötés ismeretlen
    • Terjedelem120 oldal
    • Méret 246x190x7 mm
    • Súly 300 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Endorsed by the Chartered Institute of Marketing (CIM), this short course (40-60 hours) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a career in marketing.

    Több

    Hosszú leírás:

    Endorsed by the Chartered Institute of Marketing (CIM), this short course (40-60 hours) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a career in marketing. Cambridge English for Marketing covers a wide range of marketing topics, from understanding the role of marketing in an organisation through to launching a new product. The ten standalone units allow learners to focus on the areas of marketing most important to them and as well as teaching specialist vocabulary and marketing theory, the course also develops job-specific skills such as carrying out marketing audits, preparing marketing campaigns, organising events and developing digital marketing strategies. The course requires no specialist knowledge on the part of the teacher and comprehensive teacher's notes are available online.

    Több