• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Brands and Gaming: The Computer Gaming Phenomenon and its Impact on Brands and Businesses

    Brands and Gaming by Nichols, D.; Farrand, T.; Rowley, T.;

    The Computer Gaming Phenomenon and its Impact on Brands and Businesses

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 690 Ft (21 609 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 815 Ft off)
      • Discounted price 20 874 Ft (19 880 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2006
    • Kiadó Palgrave Macmillan
    • Megjelenés dátuma 2005. november 14.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9781403998972
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem168 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 432 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk VIII, 168 p.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The computer gaming industry is bigger than the film and music industries and is growing faster than both of them put together. The industry is also changing fast. The typical computer gamer is in his mid 20s and female gamers make up one of the faster growing parts of the market. New developments in sociability and interactivity are also transforming the industry. This is the first major study of brands and gaming and shows huge opportunities for brand development

    'This very accessible and enjoyable book leaves the reader in no doubt; computer gaming is a major new medium which marketers ignore at their peril... the authors provide guidelines on how brand owners and marketers might leverage the growth in computer gaming, and they also provide a useful framework for introducing the medium into the decision making process.' - Linda Caller, Managing Director, Thought Agents Ltd

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Gaming Market Overview What is Gaming ? The Culture of Gaming Will Gaming Replace TV? Gaming Gets Active Mobile Gaming Gaming Industry Structure Brands in Gaming Today Strategies for Your Brand to Enter the Gaming Space Futureshock

    Több