• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Bildung als Landschaft: Zur Empirie und Theorie des Verhältnisses von formellen und informellen Lern- und Bildungsprozessen in unterschiedlichen Kontexten

    Bildung als Landschaft by Scheunpflug, Annette; Welser, Stephanie;

    Zur Empirie und Theorie des Verhältnisses von formellen und informellen Lern- und Bildungsprozessen in unterschiedlichen Kontexten

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 585 Ft (15 796 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 1 990 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 596 Ft (13 900 Ft + 5% áfa)

    16 585 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2024
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2025. december 11.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658170776
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem370 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 370 S.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Unter der Denkfigur ‘Bildung als Landschaft’ werden in diesem Buch zahlreiche empirische Erkenntnisse und theoretische Überlegungen zum Verhältnis von formellen und informellen Lern- und Bildungsprozessen in unterschiedlichen Kontexten und Handlungsfeldern zusammengefasst. Gemeinsam ist den Beiträgen ein subjektorientierter Fokus, der die Verhältnisbestimmung aus der Perspektive der Lernenden, der Erziehungsberechtigten und der professionellen pädagogischen Fachkräfte vornimmt.


    Unter der Denkfigur ‘Bildung als Landschaft’ werden in diesem Buch zahlreiche empirische Erkenntnisse und theoretische Überlegungen zum Verhältnis von formellen und informellen Lern- und Bildungsprozessen in unterschiedlichen Kontexten und Handlungsfeldern zusammengefasst. Gemeinsam ist den Beiträgen ein subjektorientierter Fokus, der die Verhältnisbestimmung aus der Perspektive der Lernenden, der Erziehungsberechtigten und der professionellen pädagogischen Fachkräfte vornimmt.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    Bildung als Landschaft: Explikatorische und forschungsmethodische Annäherungen.- Umbrüche, Brüche, Erfolge: Lernprozesse und Bildungsanlässe in Biographien.- Räume und Orte.- Akteurinnen und Akteure in Bildungslandschaften.- Bildung 2.0: Herausforderungen für Forschung und Praxis.


    Több