
Bildung als Landschaft
Zur Empirie und Theorie des Verhältnisses von formellen und informellen Lern- und Bildungsprozessen in unterschiedlichen Kontexten
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 357 Ft off)
- Discounted price 15 606 Ft (14 863 Ft + 5% áfa)
16 963 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2024
- Kiadó Springer VS
- Megjelenés dátuma 2025. május 4.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658170776
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem370 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv német
- Illusztrációk 370 S. 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Unter der Denkfigur ?Bildung als Landschaft? werden in diesem Buch zahlreiche empirische Erkenntnisse und theoretische Überlegungen zum Verhältnis von formellen und informellen Lern- und Bildungsprozessen in unterschiedlichen Kontexten und Handlungsfeldern zusammengefasst. Gemeinsam ist den Beiträgen ein subjektorientierter Fokus, der die Verhältnisbestimmung aus der Perspektive der Lernenden, der Erziehungsberechtigten und der professionellen pädagogischen Fachkräfte vornimmt.
Hosszú leírás:
Unter der Denkfigur ?Bildung als Landschaft? werden in diesem Buch zahlreiche empirische Erkenntnisse und theoretische Überlegungen zum Verhältnis von formellen und informellen Lern- und Bildungsprozessen in unterschiedlichen Kontexten und Handlungsfeldern zusammengefasst. Gemeinsam ist den Beiträgen ein subjektorientierter Fokus, der die Verhältnisbestimmung aus der Perspektive der Lernenden, der Erziehungsberechtigten und der professionellen pädagogischen Fachkräfte vornimmt.
Tartalomjegyzék:
Bildung als Landschaft: Explikatorische und forschungsmethodische Annäherungen.- Umbrüche, Brüche, Erfolge: Lernprozesse und Bildungsanlässe in Biographien.- Räume und Orte.- Akteurinnen und Akteure in Bildungslandschaften.- Bildung 2.0: Herausforderungen für Forschung und Praxis.