
AI-Powered B2B Marketing
Develop AI-Enabled Strategies and Practices for Maximum Impact
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 29.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 433 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 895 Ft (12 281 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 327 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. december 3.
- ISBN 9781398621961
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem400 oldal
- Méret 234x156x15 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Harness the transformative power of artificial intelligence into your B2B marketing strategies and processes to enhance delivery and impact.
TöbbHosszú leírás:
How can mid-career B2B marketers effectively harness AI to build strategy and drive career impact?
AI Powered B2B Marketing offers clear, practical frameworks for mid-senior professionals to implement AI technologies confidently and strategically. Backed by real-world examples and expert insights from global leaders like IBM, American Express, Danfoss and Schneider Electric, this guide demystifies AI integration across B2B marketing. From powering market research to embedding ethical AI practices, it equips marketers to optimize every stage of the buyer journey while developing skills that elevate career credibility.
You'll learn how to:
- Develop strategic AI-driven frameworks tailored for B2B marketing
- Implement actionable tools for lead generation, nurturing and account management
- Apply principles of ethical AI use within marketing strategies
- Optimize technology selection to align with business objectives
Written by marketing innovator Simon Hall, this authoritative guide helps marketers transform B2B strategies, delivering measurable results and positioning you for career growth.
Themes include: AI integration in B2B marketing, Strategic frameworks and models, Ethical AI application, Career development and impact, Real-world case studies