• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • The Customer–Driven Marketing Handbook – Building Marketing Plans That Capture and Convert: Building Marketing Plans That Capture and Convert

    The Customer–Driven Marketing Handbook – Building Marketing Plans That Capture and Convert by Giovanetti, Fab;

    Building Marketing Plans That Capture and Convert

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 42.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 065 Ft (19 110 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 007 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 059 Ft (17 199 Ft + 5% áfa)

    20 065 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. december 3.

    • ISBN 9781398622432
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 234x156x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Develop a practical and flexible marketing plan that puts your customer at the forefront and builds real connections.

    Több

    Hosszú leírás:

    Looking to create marketing plans that truly connect with your customers?

    The Customer-Driven Marketing Handbook by Fab Giovanetti is your guide to building effective marketing strategies that focus on real customer relationships. Designed for early to mid-career professionals, this book breaks down marketing essentials into clear, manageable steps. It helps you understand what works for your brand and shows you how to refresh your plans to keep pace with a fast-changing marketing world, using real-world examples from Gymshark, Headspace and Notion.

    You'll learn how to:
    - Build marketing strategies based on genuine customer connections
    - Understand key concepts like loyalty, advocacy and consumer psychology
    - Know your essentials for creating adaptable, purpose-driven marketing plans
    - Develop clear metrics to measure your marketing success and growth

    This practical guide will boost your confidence and skills, helping you create marketing plans that win hearts and deliver results.

    Themes include: Customer-focused marketing, Relationship building, Beginner-friendly frameworks, Real-world examples, Measuring success

    Több