• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    A K-12 Dance Method to Teach Creative Dance, English, Math and Science: Letting Dance Teach

    A K-12 Dance Method to Teach Creative Dance, English, Math and Science by Moerman, Paul;

    Letting Dance Teach

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 90.94
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        38 576 Ft (36 739 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 086 Ft off)
      • Discounted price 35 490 Ft (33 800 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2025. június 30.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031931550
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem265 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk Approx. 265 p.
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    002060; letter-spacing: -.45pt; mso-font-width: 95%; mso-fareast-language: EN-IN;"> Több

    Hosszú leírás:

    This book provides a hands-on dance teaching method for teachers in pre-school and elementary school, inclusive education and after-school extra curriculum activity, with or without earlier experience of teaching dance, who want to imply dance in their everyday pedagogical work. Numerous exercises and lesson outlines are described to [omit: explore and] teach creative dance, and dance integrated in the teaching of English, mathematics and natural sciences. The carefully designed dance method applied is firmly anchored in contemporary educational theory and dance educational practice, as described in the book’s initial chapter, underscoring why working in an art mode like dance highly matters to education. The theoretical framework is informed by educational theorist Gert Biesta's ideas on letting art teach, subject-ness and democracy, progressive educationalist John Dewey's thinking on art as experience, democracy and education, and dance educator and scholar Susan Stinson’s stances on kinesthetic experience and dancing as becoming.


    With its abundance of examples and its overall celebration of dance and the work of the senses, this work constitutes both a powerful argument and a rich tool to create space in young people’s education for dance and (kin)esthetics as specific and indispensable sources of expertise and [replace:] modes of dialogue with the social and natural world. Dancing and discovering the magical world of movement, children and students open their senses to a world of insight, meaning and knowledge – letting dance teach.


     

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Több