• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Wissenszentrierte CRM-Strategien: Daten - Information - Wissen

    Wissenszentrierte CRM-Strategien by Schmidt, Andreas; Lubritz, Stefan;

    Daten - Information - Wissen

    Sorozatcím: Kundenzentrierte Unternehmensführung;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 35.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 847 Ft (14 140 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 742 Ft off)
      • Discounted price 14 105 Ft (13 433 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Kohlhammer
    • Megjelenés dátuma 2025. december 31.

    • ISBN 9783170289970
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem250 oldal
    • Nyelv német
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Zukünftig wird der Kunde nicht mehr länger nur der "Abnehmer" von Produkten und Dienstleistungen sein. Er wird vielmehr selbst Gestalter dieser Produkte - integriert in die Wertschöpfungsprozesse des Unternehmens. Er teilt seine Erfahrungen intensiv mit anderen Kunden und nutzt die Transparenz, die Vernetzung und neue Technologien bieten. Für die Unternehmen wird es damit immer wichtiger, eine lernende Beziehung zum Kunden aufzubauen und marketingbezogenes Wissen gemeinsam mit dem Kunden zu entwickeln. Dieses Buch zeigt auf, wie eine wissenszentrierte CRM-Strategie zum gemeinsamen Unternehmens-Kunden-Erfolg führen kann. Dabei entwickelt der Autor entlang der "Knowledge Blueprint for CRM"-Systematik eine kundenorientierte Wissensorganisation, Prozesse und Systeme.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Wissenszentrierte CRM-Strategien: Daten - Information - Wissen

    Wissenszentrierte CRM-Strategien: Daten - Information - Wissen

    Schmidt, Andreas; , Lubritz, Stefan; (ed.)

    14 847 Ft

    next