
William Eggleston: The Last Dyes
The Last Dyes
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 65.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 4 812 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 266 Ft (25 968 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 077 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó David Zwirner Books
- Megjelenés dátuma 2025. november 13.
- ISBN 9781644231678
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem112 oldal
- Méret 0x0x0 mm
- Súly 672 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This momentous publication catalogues the last major group of William Egglestons photographs to ever be produced using the dye-transfer method, the format in which he originally presentedhis work.
Egglestons vivid photographs transform the ordinary into distinctive, poetic images that eschew fixed meaning. One of the foremost practitioners in the mediums history, Eggleston is widely considered the father of color photography. He pioneered the use of dye-transfer printing for art photography in the 1970s. The technically advanced processfirst developed by Kodak in the 1940sallowed him to achieve the richness of tonal depth and color saturation that he had been searching for. In the early 1990s, Kodak stopped producing the dyes, paper, and film used in the process. With the necessary materials now discontinued, and the bulk of what remained being used for the major group of work presented at David Zwirner in Los Angeles, The Last Dyes marks the final presentation of new works completed in this medium.
The publication includes a new essay by Jeffrey Kastner, offering critical insights into Egglestons enduring influence at this turning point in the history of photography.