
What Every Teacher Should Know About Student Assessment
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 17.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 821 Ft off)
- Kedvezményes ár 7 284 Ft (6 937 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 104 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Corwin
- Megjelenés dátuma 2003. december 11.
- ISBN 9780761931232
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem136 oldal
- Méret 228x152 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Gain a solid foundation for understanding the implications of standards-based instruction in the classroom and sharpen your skill in enhancing student understanding.
TöbbHosszú leírás:
The state-of-the-art guide to research-based student assessment
How do teachers know that students know? Donna Tileston's innovative guide to building brain-compatible assessments can help every teacher identify and enhance student understanding. Topics covered:
- Building and aligning standards-based assessment
- Test anxiety and the brain
- Teacher-made tests
- State and national assessments
- Tests for multiple intelligences
- Performance tasks
- Teacher observations and student self-assessment
- Building and using rubrics
- Building aligned assessments
- Assessing the assessments
- Vocabulary pre-test, post-test, and summary
- Bibliography and index
Több
Tartalomjegyzék:
About the Author
Introduction
Vocabulary Pre-Test
1. Making Decisions About Assessment
2. Identifying and Enhancing Student Understanding
3. Formats for Teacher Made Tests
4. Testing for Intelligence
5. Performance Tasks
6. Using a Matrix or Rubric
7. Building Aligned Assessments
8. State and National Assessments
Glossary
Vocabulary Post-Test
Bibliography
Index