• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Werte im Ethikunterricht: An den Grenzen der Wertneutralität
      • Kiadói listaár EUR 38.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 119 Ft (15 352 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Verlag Barbara Budrich
    • Megjelenés dátuma 2021. szeptember 14.

    • ISBN 9783847424079
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem301 oldal
    • Méret 18x154x212 mm
    • Súly 403 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk ca.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Neutral ethics teaching - a paradox? This anthology deals with the question of whether and in what form ethic education in ethics teaching may or should take place. The articles deal with the role of schools in influencing the shaping of values and the tasks of teachers in ethics education.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Minkyung Kim: Was ist ein wertneutraler Ethikunterricht? - Eine kurze Einführung in die Problematik des Neutralitätsgebots und der Wertneutralität

    Sandra Frey: Über den Unsinn des (Wert-)Neutralitätsgebots im Kontext von Bildungstheorien, Erkenntnistheorie, Ethik und Moral

    Dagmar Comtesse: Ethikunterricht zwischen liberaler Neutralitätsannahme und kommunitaristischer Wertevermittlung

    Daniel Austerfield: Theorie und Praxis eines wertneutralen Ethikunterrichts

    Douglas Yacek: Erziehung zum kontroversen Denken.Zur Behandlung ethisch und politisch kontroverser Themen in der Schule

    Johannes Giesinger: Kontroversität im Ethikunterricht: Das Kriterium der öffentlichen Rechtfertigbarkeit

    Katharina Neef : Religion als Herausforderung des Wertneutralitätsgebots im Ethikunterricht

    Philipp Richter: Welche Werte vermittelt das Philosophieren? Zur Kritik des Erziehungsziels "Autonomie" in pragmatizistischer Perspektive

    Christian Thein: Ethische Bildung im Philosophieunterricht zwischen Urteilsbildung und Wertevermittlung

    Hannah Holme: An den Grenzen normativer Ordnungen

    Jan Friedrich: Überreden zum Guten. Zur Frage der Legitimität des Überredens in der Werteerziehung

    Frank Irmler: Moralische Urteilsbildung wider die Werte- und Moralerziehung

    Anita Rösch: "In der Ethik gibt es kein Richtig und Falsch." Das Fachverständnis von Studienanfänger*innen

    Tobias Gutmann: Grundkurs Ethik - Erziehung zum Relativismus?

    Die Autor*innen

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Werte im Ethikunterricht: An den Grenzen der Wertneutralität

    Werte im Ethikunterricht: An den Grenzen der Wertneutralität

    Comtesse, Dagmar; Giesinger, Johannes; Thein, Christian;, Kim, Minkyung; Gutmann, Tobias; Friedrich, Jan;(ed.)

    16 119 Ft

    next