
Viral Marketing
The Science of Sharing
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 18.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 907 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 165 Ft (7 776 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 072 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP Australia & New Zealand
- Megjelenés dátuma 2013. október 3.
- ISBN 9780195527988
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem128 oldal
- Méret 230x155x9 mm
- Súly 250 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Using original research from more than 2 years of work, 5 different data sets, around 1000 videos, 9 individual studies and a large team of researchers from the Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, Viral Marketing offers solid advice on the nebulous business of video sharing. Dr Nelson-Field reports new knowledge on sharing, memory and the influence of creative devices.
TöbbHosszú leírás:
It would be nice to believe that viral success is as easy as being sneezed on. Those who spend a marketing dollar relish the possibility that the brave new world has brought brave new rules and the tantalising potential for a free ride. After applying scientific method and rigorous research to the topic, Nelson-Field says, "Wake up and smell the well-branded coffee."
Using original research from more than 2 years of work, 5 different data sets, around 1000 videos, 9 individual studies and a large team of researchers from the Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, Viral Marketing offers solid advice on the nebulous business of video sharing. Dr Nelson-Field reports new knowledge on sharing, memory and the influence of creative devices.
Viral Marketing suggests that contrary to current trends, the old scientific laws of buyer behaviour and advertising still apply to social media. Marketers who have read How Brands Grow (Sharp, 2010) will find the key research that underpins this new work familiar. Nelson-Field's research builds on the science behind brands and buying.
This is a must read book for anyone working in the social media space. Read it before you strap those roller skates onto a kitten, it might just save you some time, money and credibility.
Tartalomjegyzék:
1. It's an Epidemic
2. When Laws are not Laws
3. Emotions and Sharing
4. Not all Fart Jokes are Funny
5. Brand Prominence and Sharing
6. Reach [still] Reigns
7. The Payoff
8. The Social Opportunity
9. Last Drinks
10. Arousal Testing Research Method Explained - For Interested Readers