• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Vegetable Cultivation and Marketing at Grassroots Level in North India: Marketing Facilities for Efficient Marketing

    Vegetable Cultivation and Marketing at Grassroots Level in North India by Khan, Nizamuddin; Ahmad, Shamim; Salman, Mohd. Sadiq;

    Marketing Facilities for Efficient Marketing

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 71.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 499 Ft (29 047 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 525 Ft off)
      • Discounted price 28 974 Ft (27 595 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
    • Megjelenés dátuma 2013. január 1.

    • ISBN 9783659457371
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem176 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The rural markets play a significant role in transaction of agricultural produce in rural India. Vegetable cultivation is a caste dominated activity mainly practiced by marginal and small farmers for their sustenance. These markets serve as the first point of transaction for farmers engaged in vegetable cultivation. These markets are links to the urban markets providing fresh vegetables to the urban consumers. They provide an opportunity to the rural people to get maximum returns of their produce through an efficient marketing system. These markets if developed properly, will link the producers to the global vegetable market network thereby, ensuring maximum benefits of globalization to the producers.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Vegetable Cultivation and Marketing at Grassroots Level in North India: Marketing Facilities for Efficient Marketing

    Vegetable Cultivation and Marketing at Grassroots Level in North India: Marketing Facilities for Efficient Marketing

    Khan, Nizamuddin; Ahmad, Shamim; Salman, Mohd. Sadiq;

    30 499 Ft

    next